1. Kuriér GLS
- poplatok je 3,99 EUR pri platbe prevodom na účet a 4,99 EUR pri platbe na dobierku
- objednávky od 70 EUR sú doručované ZDARMA
- po odoslaní vašej objednávky vám e-mailom zašleme Podacie číslo a link na online sledovanie polohy vášej zásielky
- zásielka bude doručená kuriérom najneskôr nasledujúci pracovný deň po odoslaní
- pred predaním zásielky vás kuriér telefonicky kontaktuje, ak vás nezastihne alebo si nebudete môcť zásielku prevziať dohodne si s vami iný termín doručenia
2. Vyzdvihnutie na vašej pobočke Slovenskej Pošty
- poplatok je 2,99 EUR pri platbe prevodom na účet a 3,99 EUR pri platbe na dobierku
- objednávky od 70 EUR sú doručované ZDARMA
- po odoslaní vašej objednávky vám e-mailom zašleme Podacie číslo a link na sledovanie polohy vašej zásielky
- zásielka bude doručená do 3 pracovných od odoslania na odberné miesto - Slovenská Pošta
- o tom, že zásielka je pripravená na prebratie na vašej Pošte vás budeme informovať formou sms, alebo e-mailom
- na pošte sa Preukážete občianskym preukazom a oznámite podacie číslo zásielky
3. Osobný odber, Zásielkovňa
- poplatok je 2,99 EUR pri platbe prevodom na účet a 3,99 EUR pri platbe na dobierku
- objednávky od 70 EUR sú doručované ZDARMA
- po odoslaní vašej objednávky vám e-mailom zašleme Podacie číslo a link na sledovanie polohy vašej zásielky
- zásielka bude pripravená k prevzatiu max do 2 pracovných od objednania
- o tom, že zásielka je pripravená na prebratie vás budeme informovať e-mailom
- zásiekky ktoré obsahujú tabakové výrobky budú vydané len osobe staršej ako 18 rokov
Dodanie tovaru
Dodanie tovaru záleží od dostupnosti na sklade. Tovar ktorý sa zobrazuje ako skladom, nemusí byť na našom sklade , ale u externého dodávateľa, preto sa môže dodanie predĺžiť.O takejto skutočnosti Vás budeme informovať. Tovar odosielame štandardne do 5 pracovných dní ak je skladom v internom sklade. Dodanie záleží ďalej od pošty, väčšinou je to do 72 hodín od odoslania (o odoslaní tovaru obdržíte email)
Objednávka bola odoslaná, no balíček nebol doručený.
Ak vám prišiel email o odoslaní objednávky a balíček Vám nebol doručený, pravdepodobne bude zásielka uložená na Vašej pošte. Na požiadanie Vám radi poskytneme podacie číslo zásielky.
Pozor! Bežne sa stane , že informácia o uložení zásielky na pošte je medzi letákmi a preto sa často omylom vyhodí.